En god grundfortælling eller et strategisk narrativ – uanset om det handler om en arbejdsplads, en virksomhed eller en organisation – skal ideelt set tiltrække de målgrupper, som afsenderen gerne vil have i tale. 

I denne sag handler det om medarbejdere: Aarhus Kommunes employer brand-fortælling skal handle om og række ud til nuværende og kommende medarbejdere. Dem, vi gerne vil overbevise om, at de skal overveje at søge – eller for den sags skyld fastholde – en karriere hos os. 

Grundfortælling

Aarhus er en god by for alle. Det er en by med handlekraft, fællesskab og udvikling. Og vi har brug for dig, så den gode udvikling fortsætter.

Din passion og professionalisme gør en forskel. Sammen med 28.000 kollegaer på Jyllands største arbejdsplads skaber du smil og trivsel til et voksende antal borgere i alle aldre. Nogle har meget brug for os i dagligdagen – andre kun lidt. Men alle har brug for, at kommunen har de bedste medarbejdere.

Vi er en stor kommune, der tænker nyt. Vi finder styrke i mangfoldighed, for den betyder, vi bliver endnu bedre til at møde alle byens borgere. Her er respekt for din faglighed, dine ideer og din omsorg for andre. Og der er muligheder. Uanset om du er generalist eller specialist, finder du fagligt fællesskab og plads til udfoldelse. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!

Boilerplate

Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads. 28.000 professionelle og passionerede kollegaer arbejder hver dag for, at vi er en god by for alle. Som ansat i Aarhus Kommune gør du visioner til virkelighed og skaber udvikling, fællesskab og trivsel. Her er der respekt for faglighed, plads til mangfoldighed og mulighed for udfoldelse. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!