Gå til hovedindhold

Budskaber

Her finder du de budskaber, vi kommunikerer om Aarhus Kommune som arbejdsplads

  • Læs op

Indhold

    Det er en vigtig del af en vellykket employer branding, at vi kommunikerer ensartet, når vi fortæller omverdenen om Aarhus Kommune som arbejdsplads.

    Vi skal hele tiden huske på, at i et demokratisk samfund er der plads til forskellige meninger, nuancer og debat. Derfor vil budskaberne i en employer brand book som denne altid være tænkt som inspiration og rettesnore.

    Når vi henvender os til omverdenen med budskabet om, at Aarhus Kommune er en god og attraktiv arbejdsplads, hvor alle bør overveje at ”komme og være med”, er det hensigtsmæssigt, at budskaberne er nogenlunde ensartede og afstemte og bunder i nogle realiteter.

    Vi deler vores budskaber ind i kernebudskaber, underbudskaber og dokumentation.

     

    Vi er med til at gøre Aarhus til en god by for alle

    Vi er med til at sikre, at vores by har brug for alle

    Vi er med til at skabe en by i vækst og med et stærkt erhvervsliv

    Vi er med til at skabe en bæredygtig by med gode by- og lokalmiljøer

    Vi er med til at skabe fællesskab og medborgerskab

    Vi er med til at sikre sundhed og trivsel

    Jeg er med til at gøre en forskel for andre

    Jeg er med i faglige fællesskaber

    Jeg er med til at samarbejde på tværs af afdelinger og funktioner

    Jeg er med til at støtte byens politikere, så de kan tage de bedste beslutninger

    Jeg er med til at samarbejde med erhvervslivet

    Sidst opdateret: 18. september 2023