Budskaber
Her finder du de budskaber, vi kommunikerer om Aarhus Kommune som arbejdsplads
Det er en vigtig del af en vellykket employer branding, at vi kommunikerer ensartet, når vi fortæller omverdenen om Aarhus Kommune som arbejdsplads.
Vi skal hele tiden huske på, at i et demokratisk samfund er der plads til forskellige meninger, nuancer og debat. Derfor vil budskaberne i en employer brand book som denne altid være tænkt som inspiration og rettesnore.
Når vi henvender os til omverdenen med budskabet om, at Aarhus Kommune er en god og attraktiv arbejdsplads, hvor alle bør overveje at ”komme og være med”, er det hensigtsmæssigt, at budskaberne er nogenlunde ensartede og afstemte og bunder i nogle realiteter.
Vi deler vores budskaber ind i kernebudskaber, underbudskaber og dokumentation.
Vi er med til at gøre Aarhus til en god by for alle
Vi er med til at sikre, at vores by har brug for alle
Vi er med til at skabe en by i vækst og med et stærkt erhvervsliv
Vi er med til at skabe en bæredygtig by med gode by- og lokalmiljøer
Vi er med til at skabe fællesskab og medborgerskab
Vi er med til at sikre sundhed og trivsel
Jeg er med til at gøre en forskel for andre
Jeg er med i faglige fællesskaber
Jeg er med til at samarbejde på tværs af afdelinger og funktioner
Jeg er med til at støtte byens politikere, så de kan tage de bedste beslutninger
Jeg er med til at samarbejde med erhvervslivet